fthornberg

Alla inlägg under augusti 2011

Av fanny thörnberg - 1 augusti 2011 21:46

då var vi här igen! inte skrivigt på ett tag haft fullt upp med dop & allt, i dag har jag även haft fullt upp, vaknade av att miguel & alexandra var uppe och härjade så var väl tvungen att gå upp jag med, gav lillfisen mat sen drog vi ut på promenad började tjaffsa med bossen" så drog till lina & rikard istället satt där ett tag sen tog vi bilen & åkte till söderhamn käkade på donken & var på barnenshus & beställde en vagn som jag hämtar någon dag i veckan, vija ha en röd men den var slut såld så vart en brun istället lika fin den med :D jusst sitter jag hemma hos mig med lina hon filar naglarna & jag har nys nattat alexandra <3


 

den hära är de nesten iallafall fasst brun da :D vad tycks fin va? plus ny skötväska drickhållere, blir kanon de tror jag, bilder ifrån doper kommer senare, nu ska jag ta nå och käka CIAO!


Tidigare månad - Senare månad

FannyThörnberg


bland blöjor, bajs, spya, vänner, fiender, familj, kläder, smink & massa andra saker finns jag 17 år mamma i bollnäs

mitt liv i ord

kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011
>>>

Senaste inläggen

Länkar

Besöksstatistik

nu


Ovido - Quiz & Flashcards