fthornberg

Direktlänk till inlägg 10 juli 2011

det nest bästa

Av fanny thörnberg - 10 juli 2011 23:33

    
Älskling du kommer aldrig förstå din betydelse för mig..
Du kommer aldrig förstå hur mycket du har förändrat mig,
hur mycket jag har lärt mig av dig.
Det finns en sak som jag är jävligt säker på, och det är att DU är den som jag vill dela mitt liv med. Du är den jag vill ha flera barn med och spendera min framtid med.
Jag Älskar dig, mer än du någonsin kommer förstå, mer än du någonsin kan inbilla dig!

Älskling, att se dig le får mig att bli varm inombord och ditt leende smittar av sig!
Älskling, att se dig vara däppig skär i hjärtat på mig och jag vill bara hålla om dig och trösta dig!
Älskling, att se dig se på mig får mig att undra vad du tänker och hoppas att du tänker samma som jag "Du är den vackraste människan jag någonsin sett!"
Älskling, att ligga i din famn och ha dina armar runt om mig får mig att känna mig trygg, får mig att känna mig säker, får mig att känna att HÄR hör jag hemma!

Att vara i din närhet, det känns Rätt. Det känns verkligen i hela kroppen att Så ska det vara, Du och Jag! Jag Älskar dig, och kommer Alltid att göra, vad som än händer

♥

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av fanny thörnberg - 1 augusti 2011 21:46


då var vi här igen! inte skrivigt på ett tag haft fullt upp med dop & allt, i dag har jag även haft fullt upp, vaknade av att miguel & alexandra var uppe och härjade så var väl tvungen att gå upp jag med, gav lillfisen mat sen drog vi ut på promenad ...

Av fanny thörnberg - 26 juli 2011 23:24

Kärleken gör en blind & svag, jusst nu vill jag bara x in allt jag vill ha ifrån massa klä bytiker, de är det som gör mig på bättre humör när jag är ledsen, nya kläder blir man ju glad av, plus tycker man att man ser en aning bättre ut vet fan inte...

Av fanny thörnberg - 23 juli 2011 23:22


   Dansa som om ingen ser dig, sjung som om ingen hör dig och älska som om du aldrig blivit sårad! ...

Av fanny thörnberg - 23 juli 2011 23:07

Nu var det ett tag sen jag bloggade igen jag är hopplös! men det har endå inte hänt så mycket, i dag har jag iallafall vart & firat min kära sysster som fyllde år i tisdags, stannade kvar där & umgigs med hon & rikard hela dan & kvällen har nys k...

Av fanny thörnberg - 16 juli 2011 10:41

Världelös kväll, men tack mina kära vänner för att ni gjorde den roligare, restan kan ju bara dra åt helvetet som ljuger & skiter i det vicktigaste, så känner jag i dag iallfall nu ska jag ta upp alexandra & mysa med henne sen bara ta det lungt hel...

FannyThörnberg


bland blöjor, bajs, spya, vänner, fiender, familj, kläder, smink & massa andra saker finns jag 17 år mamma i bollnäs

mitt liv i ord

kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2011 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Besöksstatistik

nu


Ovido - Quiz & Flashcards