fthornberg

Alla inlägg den 26 juli 2011

Av fanny thörnberg - 26 juli 2011 23:24

Kärleken gör en blind & svag,

jusst nu vill jag bara x in allt jag vill ha ifrån massa klä bytiker, de är det som gör mig på bättre humör när jag är ledsen, nya kläder blir man ju glad av, plus tycker man att man ser en aning bättre ut vet fan inte varför men det är bara så, och så har det alltid vart för mig med, de finns bara en enda sak som gör mig gladare & det är min dotter, det är inte bara utan de är de bästa som finns i mitt liv! tänk om jag skulle haft de exakt som jag vilja vilket bra liv jag skulle haft, skulle ge alexandra exakt allt hon vilja ha jag skulle vara världens bästa mamma! nu försöker jag nå den nivån att vara världens bästa mamma, men huvudsaken är att hon ´tycker om mig & det gör hon :D jusst nu ligger hon åh sover i vagnen, hon sommnade när så vilja inte lägga över henne, men hon vaknar nog snart & vill ha lite mat då ska hon iallafall få ligga & mysa med mamma, försöker vänja oss med sängen hennes, men är så svårt man vill ju ha henne brevid sig känna hennes närhet likssom.. nä hon är för underbar, nu ska jag kika på lite kläder som jag inte har råd med men man kan ju alltid hoppas, sen ska jag tammifan sova!


ALEXANDRA<3

Carro<3

   

Tidigare månad - Senare månad

FannyThörnberg


bland blöjor, bajs, spya, vänner, fiender, familj, kläder, smink & massa andra saker finns jag 17 år mamma i bollnäs

mitt liv i ord

kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2011 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Besöksstatistik

nu


Ovido - Quiz & Flashcards