fthornberg

Alla inlägg den 13 juli 2011

Av fanny thörnberg - 13 juli 2011 23:54

säger såhär dagen vart på stan & sysster handlat kläder åt lillan bilder kommer i morgon, kvällen var vi på solstugan drack en cider till maten / god mat med trevliga människor, alexandra var även med & vaken hela kvällen nu sover hon hoppas de blir en lugn natt, nu ska jag oxå sova så jäklans trött natti CIAO!


  jag & min älskade dotter på solstugan <3

Av fanny thörnberg - 13 juli 2011 06:08

Kl är nu 11 minuter över 6 på morgonen sitter med två mackor en kaffe & en redbull & försöker bli pigg går inte direkt bra efter en sömnlös natt, första halva natten hade jag en grinig jädrans skit unge, nu andra halvan har jag en super goding till barn som ligger exakt brevid mig & pratar/sjunger/pruttar/sprattlar, det går ju verkligen inte att sova då.. så har min natt sätt ut, nu hoppas jag på att hon sover hela dagen så mamma får sova, anard ropar vi nog på mormor får hon gå på en promenad med alexandra så jag får sova en timme tycker jag!

som ni kanske förstår blir dagen en hemma dag hade trott att de skulle bli regn men solen har nu börjat kommigt så här tidigt ;o

aja nu ska jag gå & göra lite käk åt lillfisen som sitter och kollar på disne-channel på tv;n det är piff&puff hihi CIAO!

Tidigare månad - Senare månad

FannyThörnberg


bland blöjor, bajs, spya, vänner, fiender, familj, kläder, smink & massa andra saker finns jag 17 år mamma i bollnäs

mitt liv i ord

kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2011 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Besöksstatistik

nu


Ovido - Quiz & Flashcards