fthornberg

Alla inlägg den 8 juli 2011

Av fanny thörnberg - 8 juli 2011 20:28

Har nu en nybadad tjej vi sitter och äter kvälls maten nu och blir lika fin som innan badet igen, sen ska vi ta en kvälls promenad även upp till frådet och kolla efter fiske spön så vi kan fiska i morgon med mysiga människor, sen hem och lägga alexandra förhoppningsvis sommnar hon i vagnen, så ska jag & miguel käka chips och kolla på film,  bjuder på en härlig bild på mig & alexandra syns senare eller i morgon ha det bra CIAO!

 

Av fanny thörnberg - 8 juli 2011 14:20


Ni som nu följde med mig i min gammla blogg så var det senaste inlägget om min förlosstning att jag hade då fått mitt efterlängtande barn, men var inte så aktiv där ååh mindre vart det men nu ska jag försöka göra ett nytt försök, min lilla dotter är nu stor tjej hela tre månader vart hon i går men de var inte den bästa dagen för henne, hon fick två sprutor i bena ååh jag kännde mig så dum när jag stog brevid åh alexandra bara skrek stackarn, så hon har vart grinig hela dag kvällen och natten i går. även i dag men det är på bättringsvägen, jusst nu sitter hon iallafall i sitten & gungar ååh kollar på barnpogram det är ett av de bästa hon vet, medans jag har ringt runt till alla möjliga präst lokal m.m inför dopet men nu är det äntligen klart den 30/juli ska alexandra & hennes moster döpas, så roligt det ska bli, även att träffa alla ååh så jag längtar men så mycket att göra, men nu ska vi byta blöja, klä oss och gå ner till afären och handla lite,

CIAO!

Tidigare månad - Senare månad

FannyThörnberg


bland blöjor, bajs, spya, vänner, fiender, familj, kläder, smink & massa andra saker finns jag 17 år mamma i bollnäs

mitt liv i ord

kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2011 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Besöksstatistik

nu


Ovido - Quiz & Flashcards